sprzedaz w artykułach
Sprzedaż nieruchomości gruntowej w trybie przetargu – ul. Skowronków
- Dodano 2020-12-22
Burmistrz Miasta Łaziska Górne ogłasza pierwszy publiczny nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości gruntowych.
Policja ostrzega - uwaga na domokrążców!
- Dodano 2020-09-17
Policjanci ostrzegają osoby starsze oraz samotnie zamieszkujące przed oszustami i złodziejami, którzy pod pretekstem uzyskania pomocy, czy też sprzedaży różnych artykułów, itd.
Wykaz nieruchomości gruntowych przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym
- Dodano 2020-07-21
Burmistrz Miasta Łaziska Górne podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przetargowych przeznaczonych do sprzedaży.
Uwaga! Oszuści oferują środki mające rzekomo cudowne właściwości zwalczające koronawirusa
- Dodano 2020-03-30
Policjanci przestrzegają przed nieuczciwymi zachowaniami osób, które wykorzystując epidemię koronawirusa oferują do sprzedaży środki mające rzekomo cudowne właściwości i zwalczające wirusa.
Metrobilet już w sprzedaży!
- Dodano 2019-06-28
Od wczoraj (27.06) można kupować Metrobilet, który pozwala na korzystanie zarówno z pociągów Kolei Śląskich jak i komunikacji miejskiej.
Coraz więcej sklepów rezygnuje ze sprzedaży żywego karpia
- Dodano 2018-12-12
Jedni twierdzą, że karp na wigilijnym stole to świąteczna tradycja, dla innych to peerelowski i przestarzały zwyczaj, który powoduje ogromne cierpienie tych zwierząt.
Litery 3D - skuteczna forma reklamy
- Dodano 2016-11-21
Wielu przedsiębiorców sięga po co raz to bardziej rozmaite formy reklamy i promocji prowadzonej działalności gospodarczej. Wzrastająca konkurencja na prawie, że każdym rynku towarów i usług powoduje, że poszczególni uczestnicy obrotu rynkowego starają się znaleźć takie metody oddziaływania na konsumentów i kontrahentów, które po pierwsze przyniosą wymierne efekty w postaci zwiększonej sprzedaży oferowanych towarów lub zwiększonego popytu na świadczone usługi, ale także – budować będą pozytywny odbiór marki oraz wzmacniać jej rozpoznawalność także pośród przypadkowych odbiorców treści reklamowych.