Od poniedziałku 28 czerwca 2021 roku w Urzędzie Miejskim w Łaziskach Górnych wydawane będą karty, umożliwiające korzystanie z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
- Zapraszamy właścicieli nieruchomości położonych na terenie Miasta po odbiór kart! - czytamy na stronie magistratu.
Jak można odebrać kartę?
Aby otrzymać kartę na PSZOK, właściciel nieruchomości musi złożyć do Urzędu Miejskiego wniosek (dostępny w siedzibie Urzędu oraz na stronie: www.laziska.pl, link: https://www.laziska.pl/dla-mieszkancow/formularz-deklaracji/
Karta wydawana jest bezpłatnie w następujących ilościach:
- dla nieruchomości zamieszkałej zabudowanej budynkiem jednorodzinnym – 1 karta na nieruchomość,
- dla nieruchomości zamieszkałej zabudowanej budynkiem wielolokalowym – 1 karta na każdy lokal mieszkalny znajdujący się w tym budynku.
Karty są do odbioru w siedzibie głównej Urzędu Miejskiego w Łaziskach Górnych w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu.
UWAGA! W przypadku nieruchomości wielolokalowych karty będą wydawane przez Zarządców nieruchomości.