Dodano:
Czas czytania: 1 min.

Ważne informacje dotyczące podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego

Decyzje ustalające wysokość podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, które każdego roku są doręczane mieszkańcom w drugiej połowie lutego, będą doręczane w późniejszym terminie. Zmiana terminu doręczania decyzji podatkowych spowodowana jest zmianą obsługi bankowej Miasta, a więc zmianą rachunków bankowych, na które dokonywane będą wpłaty.

Zmiana rachunków bankowych

Obecne numery rachunków bankowych będą obowiązywały do dnia 30 kwietnia 2022 r.

W związku z powyższym zmianie ulegną terminy płatności – pierwsza rata podatku będzie płatna w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji, pozostałe raty płatne będą w terminach ustawowych, tj. 15 maja, 15 września i 15 listopada.

Jednocześnie mieszkańcy uiszczający opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rachunek Urzędu otrzymają informację na temat indywidualnego numeru rachunku bankowego wraz z decyzjami podatkowymi.

Autor / Źródło
Wioletta Baborska / UM Łaziska Górne

Dodaj komentarz

Adres email nie będzie widoczny na liście komentarzy.

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe