Wiadomości z Łazisk Górnych

Z życia marketingowca – wykluczające się słowa kluczowe niezbędne w Twojej reklamie

  • Dodano: 2022-09-07 09:30, aktualizacja: 2023-05-25 12:37

Powszechnie wiadomo, że aby kampania reklamowa Google Ads trafiała w potrzeby Twoich potencjalnych Klientów konieczne jest wykonanie rzetelnej analizy słów kluczowych. To właśnie one jasno wskazuje na intencję odbiorców, a umieszczając je w tekstach reklamowych dajesz im jasny znak, że posiadasz rozwiązanie na miarę ich oczekiwań. Z pozoru prosta analiza fraz może przysporzyć kilku problemów. W niniejszym artykule wyjaśnimy Ci czym dokładnie są wykluczające się słowa kluczowe. Czytaj dalej!

Czym są wykluczające słowa kluczowe? Poznaj ich wpływ na kampanię reklamową

Wykluczające się słowa kluczowe w kampaniach reklamowych pełnią bardzo istotną rolę. Są to negatywne słowa, których ustalenie sprawia, że reklama nie będzie się wyświetlała po wpisaniu danej frazy. Działanie to ma na celu zapobiegniecie przed klikaniem w reklamę osób niezainteresowanych kupnem danego produktu lub skorzystaniem z konkretnej usługi. Oznacza to, że Twój budżet nie jest przepalany na kliknięcia nie przynoszące jakichkolwiek korzyści. Czy ustalenie wykluczających się słów kluczowych jest obowiązkowe? Jak najbardziej! Po pierwsze nie będziesz wprowadzać w błąd odbiorców, a po drugie uzyskane wyniki z kampanii nie będą zawierać tzw. fałszywych kliknięć. Ustalając taką listę fraz zyskasz pewność, że trafiasz tylko i wyłącznie do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorczej, a tym samym zwiększy się prawdopodobieństwo odniesienia znacznie większych zysków.

Sprawdź skąd czerpać pomysły na wykluczające słowa kluczowe

Teraz jak już wiesz czym dokładnie są wykluczające się słowa kluczowe pewnie zastanawiasz się skąd je wziąć? Jednym ze sposób jest rzetelne przeanalizowanie tzw. raportu przedstawiającego wyszukiwane hasła. Z łatwością sprawdzisz, które wyrażenia mają niski współczynnik klikalności (CTR) lu generują wysoki koszt za kliknięcie. Kolejnym miejsce, gdzie znajdziesz hasła wykluczające jest planer słów kluczowych powszechnie wykorzystywany przy kampaniach Google Ads. Proponuje on podobne frazy do wyszukiwanej, dzięki czemu z łatwością ocenisz czy pasuje ona do twoje reklamy czy nie. Oczywiście nie zapomnij o przeanalizowaniu swojego biznesu od A do Z, w końcu kto jak nie Ty będzie lepiej wiedział co mogą wyszukiwać Klienci? Warto także sprawdzić w tym zakresie poczyniania rywali rynkowych. Jeśli potrzebujesz pomocy to specjaliści od reklamy Google Ads z firmy AFTERWEB są do Twojej dyspozycji. Nie ryzykuj zmarnowaniem budżetu na kliknięcia nie przybliżające Cię do odniesienia sukcesu. Zaufaj profesjonalistom, który dołożą wszelkich starań, aby reklama trafiała w punkt!

Sylwia MachowskaSylwia Machowska
Źródło: Art. sponsorowany / Materiał dostarczony przez zleceniodawcę

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Laziska.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.