Wiadomości z Łazisk Górnych

Litery 3D - skuteczna forma reklamy

  • Dodano: 2016-11-21 07:15, aktualizacja: 2016-11-21 07:29

Wielu przedsiębiorców sięga po co raz to bardziej rozmaite formy reklamy i promocji prowadzonej działalności gospodarczej. Wzrastająca konkurencja na prawie, że każdym rynku towarów i usług powoduje, że poszczególni uczestnicy obrotu rynkowego starają się znaleźć takie metody oddziaływania na konsumentów i kontrahentów, które po pierwsze przyniosą wymierne efekty w postaci zwiększonej sprzedaży oferowanych towarów lub zwiększonego popytu na świadczone usługi, ale także – budować będą pozytywny odbiór marki oraz wzmacniać jej rozpoznawalność także pośród przypadkowych odbiorców treści reklamowych.

Nie może więc dziwić, że wielu z nich sięga po nowe formy reklamy, które uprzednio bądź to nie były w ogóle wykorzystywane w branży reklamowej, bądź też wykorzystywane były jedynie sporadycznie – z uwagi na niewspółmierne nakłady finansowe poświęcane na przygotowanie treści reklamowych lub małą dostępność materiałów niezbędnych do ich wykorzystania. Inne formy reklamy – takie jak na przykład litery 3d (nazywane też reklamami przestrzennymi), choć wykorzystywane były niegdyś w branży reklamowej, dopiero od kilku lat zyskały znacznie na popularności, zastępując tradycyjnie stosowane niegdyś bannery i billboardy reklamowe, a także kasetonowe formy reklamy mającej na celu oznaczenie miejsca prowadzenia działalności gospodarczej. Z czego wynika więc rosnąca popularność właśnie tej formy reklamy?

Litery przestrzenne (nazywane też zamiennie literami 3D, co wynika z faktu, że dzięki wykorzystaniu materiałów o różnej grubości pozwalają one stworzyć wyobrażenie treści trójwymiarowych) stanowią jeden ze stosunkowo tańszych nośników reklamy, dostępny praktycznie dla każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą. W przeciwieństwie do alternatywnych nośników, są one powszechnie dostępne i nie wymagają ponoszenia znacznych nakładów finansowych. Szybki i stosunkowo nieskomplikowany jest także sam sposób wykonania tego rodzaju reklam. Początkowym etapem tworzenia liter 3d jest przygotowanie projektu graficznego. Można to zlecić wyspecjalizowanym podmiotom lub też przygotować go samodzielnie w formacie wektorowym. Kolejną czynnością jest wycięcie z materiałów stosowanych do wykonywania liter przestrzennych kształtów według dostarczonego projektu. Co warto zaznaczyć, wykorzystanie w tym celu precyzyjnych ploterów pozwala odwzorować nawet najmniejsze szczegóły i detale, dzięki czemu nie występują znaczne ograniczenia w treściach i kształtach (np. w wybranej przez nas typografii), jakie używać możemy przy wykonywaniu projektu graficznego. Charakterystyczną cechą reklamy w postaci liter 3d jest możliwość dokonywania manipulacji grubości poszczególnych liter, kształtów lub ich części, dzięki czemu uzyskać można interesujące efekty przestrzenne. Przygotowane w ten sposób, wycięte już litery poddawane są następnie procesowi uszlachetniania – którego szczegóły zależą od tego, czy reklama wykorzystywana będzie w warunkach zewnętrznych (gdzie narażona będzie na działalnie czynników atmosferycznych), czy też wewnątrz pomieszczeń. Gotowe reklamy mocowane są do podłoża przy pomocy stelaży lub bezpośrednio na wkrętach.

Zobacz więcej na: www.kasetony-reklamowe.com

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Laziska.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.