uczestnicy w artykułach
Nauka przez zabawę z łaziskim dzielnicowym. Uczestnicy półkolonii zostali detektywami
- Dodano 2023-07-20
Wczoraj w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Łaziskach Górnych odbyła się zabawa "Zostań detektywem". Biorące w niej udział dzieci miały zadanie, by wytropić osobę, która wykradła pióro.
Podsumowanie działań "NURD". Rowerzyści na "podwójnym gazie"!
- Dodano 2022-09-29
Działania pod nazwą "Niechronieni uczestnicy ruchu drogowego" prowadzone były wczoraj na terenie całego kraju.
Policyjne działania "Niechronieni uczestnicy ruchu drogowego"
- Dodano 2022-06-08
7 czerwca Policja w całym kraju prowadzi ogólnopolskie działania kontrolno-prewencyjne pn. "Niechronieni uczestnicy ruchu drogowego", których głównym celem jest bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów.
Mieszkaniec Łazisk Górnych lekceważył sygnalizację świetlną
- Dodano 2021-06-15
Z kolejnym przykładem zlekceważenia sygnalizacji świetlnej i jego skutkami mieli do czynienia uczestnicy kolizji na orzeskim odcinku tzw. wiślanki.
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu przyczyną wypadku w Gardawicach
- Dodano 2021-01-29
Wypadek samochodowy tym różni się od kolizji, że w jego efekcie ucierpieli jego uczestnicy.
Dziś działania "Niechronieni uczestnicy ruchu drogowego"
- Dodano 2019-07-31
31 lipca 2019 roku w całym kraju policjanci ruchu drogowego przeprowadzą wzmożone działania pn. "Niechronieni uczestnicy ruchu drogowego".
Litery 3D - skuteczna forma reklamy
- Dodano 2016-11-21
Wielu przedsiębiorców sięga po co raz to bardziej rozmaite formy reklamy i promocji prowadzonej działalności gospodarczej. Wzrastająca konkurencja na prawie, że każdym rynku towarów i usług powoduje, że poszczególni uczestnicy obrotu rynkowego starają się znaleźć takie metody oddziaływania na konsumentów i kontrahentów, które po pierwsze przyniosą wymierne efekty w postaci zwiększonej sprzedaży oferowanych towarów lub zwiększonego popytu na świadczone usługi, ale także – budować będą pozytywny odbiór marki oraz wzmacniać jej rozpoznawalność także pośród przypadkowych odbiorców treści reklamowych.